Friday, May 18, 2007

Tomato yang sedih..

haii...sedihnya rasa bile mengingatkan ari esok adalah ari last aku kat kolej kediaman yang aku dok selama 4 tahun nih..rasa masa cepat jer blalu tanpa ku sedari yang masa untuk keluar dari kolej kediaman dan universiti dah pun sampai..esok aku tpaksa mengorak langkah ke destinasi latihan praktikal ku yang jauh nun di utara..akhirnya aku dapat gak tempat praktikal selepas pening2 mencari2 dan mencuba..bukan skit duit kuar pos sana-sini sebelum nih..mujur dapat gak sebelum tarikh bermulanya prktikal nih..syukurlah...

Selepas ni mungkin jarang dapat membuka blog ni memandangkan aku xdapat akses internet semudah sekarang nih..sekarang dok kat bilik dlm kolej kediaman pon dah bleh akses internet dengan mudah..pasni xtaula camane..kene g cc baru dapat..kalo rezeki ade blehla pasang line intenet sendiri..tapi tu lambat lagilah..keje pon xlagi..

Xpelah,apepun harap latihan praktikalku dipermudahkan olehNya dan mendapat pengalaman yang baru..salam manis semua..minta maaf byk2..

No comments: