Friday, August 15, 2008

~stay tune..(^- ^)~

ai..dah lame xmenulis kan..sebab keadaan xbegitu mengizinkan..mudah2an semuanya berjalan dengan lancar ape yang aku plankan.amin..
Sejak akhir2 ni aku agak serabut dengan penangan emosi yang xmenentu..jap marah jap lagi ok..kadang cian plak aku ngan kekwn sebab ader2 jer kalo aku tgh tensen..bukan aper, aku perlukan masa..mungkin tahun ni sesuai ngan azamku yang tahun untuk bekeje ajer..xde nak pk papepun..mungkin aku dah ade kekuatan walaupun kadang aku agak goyah namun hati yang cekal dapat mengatasinya..biarkan aku mendiamkan diri dan life goes on kan..yan pasti aku xkan pandang ke belakang..biar apapun terjadi..semuanya dah berakhir dan aku telah memulakan kehidupan yang lebih tenang sekarang..berkat kesabaranku..semoga segalanya berjalan dengan baik..kita jumpe lain masa..jaga diri..

No comments: