Sunday, September 14, 2008

~Hijab sang pencipta~


haii..aku teruja tol nak baca buku ramlee awang murshid terbaru..tu yg bubuh kat subject blog nih..hehe..aku memang minat giler kat karya ramlee ni since sekolah menengah dulu..dulu xde duit nak beli tpksa tunggu kat library awam beli baru leh baca.waktu blajar kat u plak,kumpul duit semata2 nak beli novel ramlee..sebab sumenya best..aku ader byk koleksi novel thriller dia tu yg sayang nak miss kalo ade yg terbaru..sekarang ni dah bekeje so senanglah nak beli..tapi masalahnya kat sini selalu jer lambat sampai novel best tu..sabar jerlah tunggu..tapi xpe mudahan ader je jalan penyelesaiannya..yang pasti mesti dapat baca..tu targetnya..hehe..yang dah baca tu mesti akan cakap best gilerrr..aku dah tau sebab kalo ramlee awg murshid punye karya memang marvellous..xsabar nak baca..hehe..oklah..jaga diri..aku upload cover buku terbaru idaman aku nih..hehe..

No comments: