Friday, April 10, 2009

~Congratulations...~

Congratulations kekwan yang dah kawen dan yang bakal bergelar mama dan papa gak..syukurlah..semuanya berjalan dengan baik..mudahan semuanya bahagia sampai akhir hayat.xsangka begitu cepat masa berlalu..semua geng2 dulu dah ada life sendri..aku gak terkontang kanting kat sini..huhu..mudahan kesabaranku menjanjikan keindahan yang tiada taranya..aku sanggup menunggu...biar bagai gila gak aku dibuatnya..sebab bukan senang nak melatih hati dan jiwa nih..sabar jerlah..huhu..
Ari ni cuti so aku bosan sgt2..nak kuar shopping pun xde mood..memerap di umah jerlah..tengok frenster kekwan..tu jer bleh buat sebab peluang nak jumpe semula tu xtaula bila..lagipun ramai kawan2 dah berkuarga so memang susah nak jumpe..jumpe kkwn yang single jer la ..tu pun brape orang je pun lagi..taun ni mungkin dapat fly g sana..xpun taun depan..tapi rasanya kalo dah ada family sendiri nanti ni lagi susah nak jalan2..kene minta kebenaran..hehe..kita pun xtau bila kan..apapun,smoga dipermudahkan..aku stop sini..ngtuk plak..padahal awal lagi..

No comments: