Sunday, March 13, 2011

Ah..Payahnya..

Salam..agak sebulan lebih gak tak menulis di sini..rasa macam xda fokus nak menulis di sini..ntahla..macam sekarang ni semua benda xda yang menarik..sangat pelik rasanya..apakah yang menyebabkannya??

Bila membaca page kawan2 rasa macam best saja tapi nak add entry sendiri asyik bertangguh..kadang terus lupa..semuanya gara2 kerja yang tak menentu masa..keadaan sangat berbeza skrang ini..orang kata keja opis xsusah pun.menaip2 saja kerjanya..tapi hakikatnya tak..kadang rasa diri ini cam tempat orang lain lepas geram..datang2 mengamuk..datang2 marah2..kadang terkebil2 gak dibuatnya mendengar apa diorang bebelkan..biar diorang bebel sampai abis dulu..sabar..tahan telinga..bila dah abis barulah bertanya siapa dia tujukan semua bebelan itu?Laa..pada orang lain rupanya..yang menyembur tak tentu pasal tu kenapa?huhu..kadang naik gak mood dibuatnya..macamla aku ni xda perasaan..diorang suka2 je..lagi2 yang jawatan tinggi..ntah2 marah sebab aku xlayan kot..huhu..cam perasan la plak..haha..

Sebut pasal perasan dan perasaan..sangat berbeza maksudnya biarpun yang memisahkan dua huruf ini hanya satu a..Perasan?aku perasan ke?hmm..xda..siap orang lain cakap aku xda perasaan lagi adalah..hah dua perkataan dalam satu ayat yang sama..memang aku akui hal itu..im not hv any feeling yet..sebab aku rasa dah obselete semua yang berkaitan dengan perasaan..better be single rite now but didn't mean i give up of luv..maybe one day..
p/s:Not like a man..Woman is devoted to love..

No comments: