Tuesday, March 01, 2005

tomato kembali berbicara....

salam ingatan dan salam rindu..dah lama xmasuk blog ni..ari tu aku dah abis taip tapi malang xberbau...time nak post tu plak komputer ni buat hal..tetiba je restart sendirik..waktu tu em..xtau nak cakap ape dah..geram sesangat..pastu aku malas nak taip semula memandangkan internet waktu tu pon tgh bengong..jadi aku buat xtau jelah..huhu..yg pasti aku nak post satu lagu yg cukup popular satu masa dulu yg memberi 1001 kenangan di zaman matrik..hehe..time tu lagu ni kira jadi siulan semua student kat matriks aku..sampai masuk setiap bilik je,mesti ade je lagu tu berkumandang..sampai muak telinga ni dengar tapi aku pon suka gak dengar lagu ni..
alkisahnya..penah dapat requst lagu ni time dedicated song..huhu..semua org xtau sape gerangan org yg dedicated lagu tu sebab dia antar guna no matriks..mane nak cek semua student yg beribu tu..huhu.. dah tu eja nama lak salah..ade ke patut eja cam sound kucing je..huhu..kat kuliah aku ada sorang student namanya same ngan aku..hehe....mungkin lagu tu kat kawan aku yg sama nama tu kot jadi malas nak amik port…skali terkantoi gak sebab member pada all rise tercerita depan kawan aku..hehe..all rise ni member kuliah aku yg glamer ngan fesyen rambut pacaknyaa..suka betul usik org2 yg senyap..dulu kira pendiam gak aku ni..kuang..kuang..hehe.. rupanya member sebelah praktikum yg dedicated..yang xbest aku tau pada mlm farewell dan esok paginya aku dah balik ke bumi permai ku dah..jadi buat xtau jerlah..tapi bila je sampai sini tetiba je aku dapat mesej dari pengantar misteri tu..huhu..tapi lame dah lost kontek sebab bz ngan study..huhu..apepun kadang bila dengar lagu tu gelak gak sebab xsangka budak teror tu sanggup dedicate song..oklah ni la lagunya…

"Purest of Pain"

I'm sorry I didn't mean to call
but I couldn't fight it
I guess I was weak and couldn't even hide it
and so I surrender just to hear your voice
I know how many times I said I'm gonna to live with out you
and maybe someone else is standing there beside you
but there's something baby that you need to know
that deep inside me I feel like I'm dying
I have to see you it's all that I'm asking.
Vida, give me back my fantasies
the courage that I need to live
the air that I breathe
carino mio, my world becomes so empty
my day's are so cold and lonely
and each night I taste
the purest of pain.
I wish I could tell you I'm feeling better every day
that it didn't hurt me when you walked away
but to tell you the truth I can't find my way
and deep inside me I feel like I'm dying
I have to see you it's all that I'm asking….

Eemm..apepun semua dah jadi kenangan je..lagipun kehidupan mesti ade perubahan..datang sini aku dapat kekawan baru yang bleh dikatakan standing ngan great frenz aku kat tanahairku..hehe..sekarang ni agak bz jadi aku xleh nak melalut pjg2 sebab byk keje menunggu giliran nak kena buat..malas nak bgtau semua kisah aku 2 tahun kat sini sebab aku blog ni bukan diari..hehe..blog ni kira kisah dan lagu..kalo ade kisah disebalik lagu ke korang bleh la emel kat aku..mane tau bleh je aku selitkan kat blog ni utk tatapan ramai..em..blog ni privacy skit sebab xsemua org tau pasal kewujudan blog ni..hehe..pendek citer,kena pandai2 carik sendirik laa…hehe..jumpe lagi yer...

No comments: