Friday, October 23, 2009

salam kembali..

Hmm..cukup lama tak menghadap alam maya ni..honestly, skarang ni bukan masa yang sesuai untukku menulis..terlalu banyak komitmen yang menantiku..kadang sampai tak terdaya nak menghabiskannya...

Sempat aku berfikir sendiri..aku masih tak berubahkah?kerana aku sperti masa lalu..terlalu percaya pada kawan sendri hingga aku ditikam dari belakang..alangkah sedihnya dibuat sedemikian rupa..padahal aku mempercayainya..kini baru aku sedar, hatiku tak pernah berubah..tetap bersangka baik pada orang lain even orang lain selalu mengambil kesempatan pada kebaikanku..sabar jerlah..yang ku tahu begitu susah utk mendapat sahabat sejati..bagiku cukupla 4 orang yang slalu bersamaku sejak ku sekolah dulu..hanya mereka yang memahami dan mengerti akan diriku..yang lain,datang hanya bila ada keperluan..huhu...sedihnya..

Yang pasti..aku senang begini...tenang dan tenteram dalam duniaku sendiri..ditemani,keluarga tersayang,mama tersayang dan kawan2 terbaik yang sentiasa memberi sokongan kepadaku...

1 comment:

sambalgesekanaknogori said...

minta izin follow yer...tumpang baca entry..