Wednesday, October 28, 2009

salam lunch hour...

Salam...minggu ni wat aku xbleh nak cari ilham..kena hold jap..ada plak idea nak tulis baru tapi yang lama xda kesudahan lagi..aritu nak format laptop terus buat back up kat dvd tapi rasanya ada yang tercicir..satu cerita yang agak lain aku buat terdelete skali..menyesal xsudah..tapi nak buat camane..dah berlaku..cuma nak buat semula tu boleh tapi xkan sama dengan feel menulis yang terdahulu..

pagi tadi..sempat bersembang ngan kawan satu kos dulu..best saja dengar cerita dia..tahniah..bakal bertunang ngan bakal doc..terus saja ingat pada kawan lama yang dah lama menyepikan diri sebab sambung belajar..mungkin sibuk sgt dan susah nak kontek sebab blajar di s.a...aku senyum sendri bila dia ckp dia kurang kaseh sayang..sebab si dia tu sibuk sgt..ayat yang mampu ku hulurkan sabar sajalah..aku penah merasakan situasi itu biarpun antara kami hanya sebgai kawan..sebab kawan lagi baik..bleh memberi pendapat secara rasional dan kadang2 berkongsi cerita..tapi itu dulu..hehe..sekarang ni masing2 dah keja lain dah situasinya...

Apapun..semoga bahagia kawan..slamt menempuh alam pertunangan..aku belum terbuka hati lagi stakat ni..haha..

No comments: