Monday, October 26, 2009

salam..

Huh....tertekan sungguh aku sejak akhir2 ni..banyak benda yang datang secara mendadak dan keadaan sekeliling yang memberi tekanan padaku..kadang aku tak faham dengan keadaan sekeliling..orang akan cari kita bila diperlukan..kadang aku terfikir jugak cmana supaya tak terlalu baik pada orang..tapi memang natural aku dah gtu..memang xdapat nak buat jahat kat orang lain..sebab kadang aku tlg orang cam pepatah mlayu..melepas anjing tersepit..telah lepas pastu sepit kita smula..gtula keadaan sekarang..aku gak yang tanggung sgala..aku xkisah..aku dah blajar untuk tak terlalu memerlukan orang lain..g-balik aku sorang saja..malas nak amik kira hal orang lain dah..sedih gak dibuat cam gtu..tapi Tuhan tu maha adil..tu yang aku pegang setiap kakiku melangkah..what goes around comes around...

1 comment:

sambalgesekanaknogori said...

salam.Cik Tomato.Bersabar lah ye.Dalam dunia ni memang macam tu....pelbagai ragam manusia kita jumpa.Ada yang baik ada yang 'hampeh'.Apa-apa pun semua berbalik pada kita, pandai-pandai lah kita mengawal keadaan agar kita tidak terus ditindas dan dalam masa yang sama tidak menindas orang lain dalam keadaan kita tak sedar.Semoga cik tomato terus tabah ye.Go go chayok...